Cum reusesc sa fiu inspirata zilnic

Inspiratia ma ajuta zilnic in lucrurile pe care le fac. Imi place sa fiu creativa si sa profit de toate lucrurile din jurul meu. Folosesc orice strop de energie pe care il am pentru a ma dezvolta si a evolua din toate punctele de vedere. Pentru a reusi toate acestea trebuie sa fiu inspirata, sa pot sa creez, sa scriu si sa imi pun gandurile pe o foaie alba de hartie fara sa simt ca trimit un mesaj fara sens, ce nu intereseaza pe nimeni. Reusesc sa imi pastrez inspiratia zilnica cu ajutorul mai multor trucuri pe care le scriu mai jos, in caz ca ai si tu nevoie de ispiratie.

Comunic cat mai mult

Pentru a reusi sa am cat mai multa inspiratie in tot ceea ce fac incerc sa comunic cu oamenii din jurul meu, fie ca ii cunosc sau nu. Comunicarea nu este numai verbala, ci si nonverbala. Un zambet oferit unui strain, o privire blanda pe care o afisezi unui batran, toate acestea pot schimba felul in care vad lumea si asa devin mai inspirata si mai plina de idei si energie. Incerc sa aflu cat mai mult care sunt parerile oamenilor, indiferent de teme si subiecte, pentru ca vreau sa stiu ce gandesc si cum gandesc. Vreau sa ma pun cat mai mult in pielea oamenilor din jurul meu, si cum altfel as putea face asta daca nu comunicand cu ei?


Sunt deschisa la experiente noi

Am invatat sa spun mai des "da" experientelor noi si neobisnuite. Doar iesind din zona de confort poti sa te inspiri, sa afli lucruri noi si sa poti da mai departe alte idei noi catre oamenii din jurul tau. Astfel ma inspir pe mine si reusesc sa ii inspir si pe cei din jurul meu, ii incurajez sa faca lucruri noi, sa experimenteze si sa incerce cat mai mult sa iasa din monotonia zilelor ce trec una dupa cealalta. Experientele noi ma invata multe lucruri, dar cel mai important ma inspira sa fiu mai buna si sa evoluez pe zi ce trece.


Sunt atenta la ce se intampla in jurul meu

De unde mi-as putea lua inspiratia, daca nu din jurul meu? De aceea imi place sa fiu zilnic inconjurata de oameni, sa le vad reactiile, nemultumirile si placerile. Doar asa pot sa spun ca sunt inspirata, cand stiu cum se simt oamenii din jurul meu. Sunt atenta la orice schiimbare, orice trend si orice posibila problema ce ar putea sa apara. Pentru mine asta inseamna sa fiu inspirata, sa merg zilnic in drum spre casa si sa reusesc sa trag concluzii cand vad cum reactioneaza cei din jurul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu